Olen siis Kaapo hurrrrrja leonperkele ja minulla on nyt asiaa, koska olen kovin ylpeä tällä hetkellä itsestäni! Tänään tuossa aikaisemmin kun heräsin minun komeusuniltani, niin emäntä ja isäntä sanoivat, että nyt lähdetään rantaan ja otetaan Osku mukaan näyttää mallia kuinka uidaan. Ja koska olen jo iso poika(kohta 8 viikkoa), niin matkasin eka kertaa farmarin peräboxissa Oskun kanssa. Osasin olla hienosti, eikä Oskukaan minua kiusannut :) Hetken ajettuamme me tulimme sellaisen TOSI ison metsän reunaan, minusta ainakin näytti isolle. Mutta olin kovin rohkea ja lähdin ensimmäisenä näyttämään tietä laumalleni mistä löytyy ranta, suuntavaistoni on pettämätön! Ja siinä se sitten avautui silmieni edessä... Mitä ihanin hiekkainen ranta missä on pienen, mutta niin hurrrjan leonperkeleen hyvä treenata uimista. Osku siinä höselsi kokoajan ja minä poika ensin katselin, sekä maistelin hiekan koostumuksia. Osku kävi monta kertaa hakemassa isoa keppiä kaukaa ulapalta. No sitten tuo emäntä päätti mennä kahlailee veteen ja kustui minua mukaan. Emäntä kehui kovasti ja luuli, että olen tulossa namia hakemaan kädestä, mutta minä poika se lähdinkin uimaan omille reiteilleni! :P Kiersin emännän ja siitä vielä pienen lenkin kovien kehumisten saattelemana. Emäntä ja isäntä oli kuulemma kovin ylpeitä minusta :) Ei tässä vielä kaikki! Koska idean tajusin, että minähän osaan uida ja isäntäkin meni veteen kahlaa, niin näytin vielä kaksi kertaa uudestaan kuinka tämä poika käy uimassa lenkin. Että tälläistä mä täällä Sawossa touhailen! Nyt väsyttääkin sitten kovasti ja painun nukkumaan... Mukavia uintihetkiä kaikille!

Karvaisin terveisin

Kaapo