No nyt se tuo mun emäntä temput keksi! Se laittoi minut harjoittelee nätistis seisomista, niinku kuulemma jossain näyttelyhommissa pitäs tehdä. Minä poika se koitin sanoa, että en mä mikään missi ole vaan raavas nuori mies joka ei ala keimailemaan kameralle, mutta ei mennyt jakeluun. Päätinpä sitten ainakin tehdä kaikkeni, että ei saataisi hyviä kuvia! Ette ikinä arvaa mitä tuo emännän hupakko sitten keksi siihen keimailuharjoitukseen ja kuvaamiseen?!? No sehän päätti, että tälläinen iso leonperkele niinku minä olen nostetaan pöydälle seisomaan, kuin joku pikku fifi konsanaan. Huh, kaikkea se kehtaakin tehdä loukatakseen ison miehen tunteita. Selitti vaan kovasti, että kuulemma oisi helpompi ottaa näin PIENESTÄ (pyh!) kuvia. Isännän se laittoi kameran kiinni ja itse koitti saada mua pysymään siinä pöydällä heikoin seurauksin, kun mä keksin kaikkea muuta toimintaa ja menoa. No laitetaan nyt sitten teille muutama kuva, kuinka "hauskaa" on kuvaushetket ja kuinka niistä saadaan epäonnistuneita, kun on sopivan vilkas kuvattava, niinku minä! Hau hau! Emäntä mulle puheli, että mun isipappa ois jossain missikisoissa pärjännyt aika kivasti. Kyllä mä isistä olenkin ylpeä, se on niin komea. Mulla vaan ois muuta touhua, kuin paikallaan nyhjääminen näytillä. Mutta tässä kuvasia. Emännän mukaan treeniä tarvitaan, että saadaan myös edustuskuvia touhukuvien lisäksi....

-Kaapo-

694995.jpg

694997.jpg

695003.jpg

Mamma mitä sä haluat, että teen?? Ai istuakko?

695007.jpg

695006.jpg

Ai näin seisoa hienosti? No olisit heti sanonut!

694993.jpg

695000.jpg

Ja eikun syömään....

695008.jpg